Barnard's Star b kunstniku nägemuses.

Naabertähe juurest leiti uus eksoplaneet

Päikesest ainult kuue valgusaasta kaugusel asuva Barnad tähe ümber tiirleb eksoplaneet. Värske leid kinnitab astronoomide võimekust leida teiste tähtede lähistelt planeete, mille aasta pikkus on võrreldav Maa omaga

Borneo vanim koopamaaling on vähemalt 40 000, võimalik, et isegi 52 000 aasta vanune.

Kalimantani saarelt leiti maailma vanim koopamaal

Inimesed viljelesid kujutavat kunsti juba vähemalt 40 000 aasta eest, viitavad keset Kalimantani džunglit asuva koopa seintelt leitud maalingud. Ühtlasi on tegu järjekordse märgiga, et Euroopa ei andnud inimeste vaimse võimekuse arengule erilist tõuget.

CRISPR meetod teeb organismi genoomis muudatuse, mis ei erine sellest, kuidas muudatus toimuks looduses.

Teadlased koguvad allkirju Euroopa Kohtu GMO-otsuse vastu

Kolme kuu eest võttis Euroopa Kohus vastu otsuse, millega määratleb geenide toimetamise meetodiga ehk CRISPR-iga täppisaretatud taimed geneetiliselt muundatud organismideks ehk GMO-deks. See, CRISPR-metoodika kohta tehtud otsus mõjutab uuringute rahastamist, ajab teadlased protestima ja otsuse ülevaatamist nõudma.