Labor: Teadlased ja teadusajakirjanik seletavad lahti tänavused Nobeli preemiad ({{commentsTotal}})

Foto: AFP/Scanpix

Kuidas saada loodusest leitud vahenditega jagu haigusi tekitavatest parasiitidest? Kuidas imepisike aineosake, mida pole ennast peaaegu olemaski, suudab siiski lennu pealt muunduda? Kuidas rakk saab ise parandatud DNA-sse tekkinud rikked? Nobeli preemia väärilisi küsimusi ja vastuseid lahkavad meditsiinilise mikrobioloogia vanemteadur Tõnis Karki, KBFI vanemteadur Andi Hektor ja Tartu ülikooli molekulaar- ja rakubioloogia instituudi direktor Toivo Maimets.

Tõnis Karki – 01.01
Andi Hektor – 14.57
Toivo Maimets – 28.52

Vikerraadio teadustoimetaja Priit Ennet selgitas "Terevisioonis", kuidas mõjutavad tänavu jagatud Nobeli preemiad käegakatsutavalt meie igapäevaelu.

Teadussaadet "Labor" saab kuulata pühapäeviti kell kell 17.05 Vikerraadios, kordust esmaspäeval kell 01.00. Järelkuulatav on saade Vikerraadio kodulehel ja ERR Novaatoris.