"Teie olete siis see mees, kes saab palka komeedil maandumise eest?" ({{commentsTotal}})

Täna õhtul on eetris selle hooaja viimane "Novaatori" teadussaade. Selle puhul meelitasime kaamera ette Rosetta missiooni juhtivteaduri Matt Taylori, kes tõesti saabki palka kosmoselaeva juhtimise ja komeedil maandumise eest.

Pildil intervjueerib ERR Novaatori toimetaja Randel Kreitsberg Matt Taylorit ja nende intervjuu algas küsimusega: "Teie olete siis see mees, kes saab palka kosmoselaeva juhtimise ja komeedil maandumise eest?"

Mida Matt Taylor vastas, saab teada juba täna õhtul kell 20.45 ETVst.

Muu hulgas saab saatest teada, mida teevad suvised muusikafestivalid meie kõrvadega ning samtui saab vastuse televaataja Mari, kes küsis meilt, kas suurem mari on parem kui väike.

Toimetaja: Marju Himma-Kadakas

Kunstniku nägemus sellest, mis juhtub, kui kosmiline kiir tabab Maa atmosfääri.

Võimsaimate kosmiliste kiirte allikat tuleb otsida väljastpoolt Linnuteed

Maad pommitatakse pidevalt kaugelt avakosmosest pärit kosmiliste kiirtega. Kujuteldamatult kiiresti liikuvate osakeste päritolu suhtes pole jõudnud astronoomid üksmeelele isegi sajand pärast nende avastamist. Värske analüüs viitab, et neist suur osa ei pärine tõenäoliselt isegi Linnuteelt.