Vene kosmoselaev Sojuz-MS startis Bajkongõri kosmodroomilt ({{commentsTotal}})

Venemaa kosmonaut Anatoli Ivanišin (vasakul), NASA astronaut Kate Rubins ja jaapanlane Takuya Onishi. Autor/allikas: Wikimedia Commons

Täna öösel startis Kasahstani Bajkongõri kosmodroomilt rahvusvahelise kosmosejaama (ISS) poole Vene kosmoselaev.

Pardal on NASA astronaut Kate Rubins, jaapanlane Takuya Onishi ja Venemaa kosmonaut Anatoli Ivanišin.

"Ja õhkutõus!" kinnitas kommentaator NASA telekanalis, mis edastas Kasahstanist otseülekannet.

Uue seeria piloteeritava kosmoselaeva Sojuz-MS start oli algselt määratud 21. juunile, kuid lükkus edasi, sest tehnikutel oli vaja läbi viia täiendavaid tarkvarateste.

Allikas: BNS

kõik eesti teaduse hindamisraportist

Menopausi saab geenitestiga ette ennustada

Triin Laisk-Podar on Tartu ülikooli arstiteaduskonna geneetika teadur, kes on koos Eesti Geenivaramu teadlastega välja töötanud testi, mille abil saab prognoosida, millal algab naisel menopaus.