Vene kosmoselaev Sojuz-MS startis Bajkongõri kosmodroomilt ({{commentsTotal}})

Venemaa kosmonaut Anatoli Ivanišin (vasakul), NASA astronaut Kate Rubins ja jaapanlane Takuya Onishi. Autor: Wikimedia Commons

Täna öösel startis Kasahstani Bajkongõri kosmodroomilt rahvusvahelise kosmosejaama (ISS) poole Vene kosmoselaev.

Pardal on NASA astronaut Kate Rubins, jaapanlane Takuya Onishi ja Venemaa kosmonaut Anatoli Ivanišin.

"Ja õhkutõus!" kinnitas kommentaator NASA telekanalis, mis edastas Kasahstanist otseülekannet.

Uue seeria piloteeritava kosmoselaeva Sojuz-MS start oli algselt määratud 21. juunile, kuid lükkus edasi, sest tehnikutel oli vaja läbi viia täiendavaid tarkvarateste.

Allikas: BNS

Allan RajaveeAllan Rajavee
Kokkuvõtvalt paastust | kirjutab Allan: mida õppisin

“Kristus on üles tõusnud”, “Ta on tõesti üles tõusnud” - need kaks lauset märgivad suure paastu lõppu. Kuigi pole kunagi soovinud seda kogemuseksperimenti siduda õigeusu religioosete tavadega, kuna pole õigeusklik inimene, siis oli need sõnad siiski suur kergendus. Nüüd nädala pärast paastu lõppu on aeg vaadata 40 päevale tagasi ja jagade teiega saadud õppetunde.

Virtuaalreaalsus võiks asendada kõiki nutitelefoni funktsioone.Virtuaalreaalsus võiks asendada kõiki nutitelefoni funktsioone.
Kristjan Port: Facebook loodab virtuaalreaalsusega nutitelefonid kaotada

Facebooki Mark Zuckerberg on korduvalt kinnitanud, et nende teenus on ja jääb kasutajatele tasuta kättesaadavaks. Põhjus klientidelt rahamure hajutamises on seotud teenuse väärtusega. Pakutavat tasuta suhtluse teenust peetakse vajalikuks seni kuni rahast ei räägita. Umbes nagu messidelt kogutud tasuta pastakad.

Tehisintellekt ilmutab inimeste eelarvamusi

Inimühiskondi iseloomustavad soo-, rahvuse- ja rassipõhised eelarvamused kanduvad masinõpet rakendades üle ka treenitavale tehisintellektile, nendivad USA teadlased.