Vene kosmoselaev Sojuz-MS startis Bajkongõri kosmodroomilt ({{commentsTotal}})

Venemaa kosmonaut Anatoli Ivanišin (vasakul), NASA astronaut Kate Rubins ja jaapanlane Takuya Onishi. Autor/allikas: Wikimedia Commons

Täna öösel startis Kasahstani Bajkongõri kosmodroomilt rahvusvahelise kosmosejaama (ISS) poole Vene kosmoselaev.

Pardal on NASA astronaut Kate Rubins, jaapanlane Takuya Onishi ja Venemaa kosmonaut Anatoli Ivanišin.

"Ja õhkutõus!" kinnitas kommentaator NASA telekanalis, mis edastas Kasahstanist otseülekannet.

Uue seeria piloteeritava kosmoselaeva Sojuz-MS start oli algselt määratud 21. juunile, kuid lükkus edasi, sest tehnikutel oli vaja läbi viia täiendavaid tarkvarateste.

Allikas: BNS

Endel Tulving pälvis oma mälu-alaste tööde eest väga maineka auhinna.Endel Tulving pälvis oma mälu-alaste tööde eest väga maineka auhinna.
Lugu, kuidas mootorrattaõnnetus aitas avastada episoodilist mälu

Eesti päritolu Kanada eksperimentaalpsühholoog Endel Tulving kirjutab Sirbis loo sellest, kuidas mootorattaõnnetuse läbi teinud noormehe uurimine aitas tal "avastada" episoodilist mälu.

Kepleri teleskoobiga, milles kasutatud Bernhard Schmidti leiutatud optilist süsteemi, on tänaseks avastatud üle 2000 eksoplaneedi.Kepleri teleskoobiga, milles kasutatud Bernhard Schmidti leiutatud optilist süsteemi, on tänaseks avastatud üle 2000 eksoplaneedi.
Naissaare poisi leiutis aitab teiste tähtede juures planeete otsida

Naissaarelt pärit pärit Bernhard Schmidti leiutatud optilise süteemi abil on tänaseks avastatud juba tuhandeid eksoplaneete.

Maaülikoolis kloonitud lehm Augustiina.
Maaülikool üritab leida kloonimisele alternatiivi

Eesti Maaülikool töötab rahvusvahelises koostöös välja tehnoloogiat, mille abil kloonimise asemel edaspidi geenikonstrukt otse looma viljastatud munarakku viia.