''Laboris'' tutvustati eesti astronoomide abil leitud rekordsuurt galaktikasüsteemi ({{commentsTotal}})

Kahte teadusala tegusalt ühte liita ei ole niisama lihtne, leiab teadlase kommentaaris Tallinna ülikooli maastikugeograaf Hannes Palang.

Tartu Observatooriumi kosmoloog Elmo Tempel ja ta kaaslased on maailmaruumist üles leidnud rekordiliselt suure galaktikasüsteemi. Tartust algav maailmakuulus Struve-Tenneri geodeetiline kaar on saanud mõistatuseks, mida kutsuvad lahendama Tartu Tähetorni juhataja Janet Laidla ja muinsushuviline Epp Alatalu.

Hannes Palang – 01.20
Elmo Tempel – 04.42
Janet Laidla ja Epp Alatalu – 15.45

Nakatumine HPV-ga võib seostuda kasvajate tekkega

HPV vaktsiinist: ausalt ja emotsioonideta

Järgmisest aastast saavad Eesti tütarlapsed vaktsineerida end tasuta inimese papilloomiviiruse vastu. Sõltuvalt vaktsineeritute arvust on võimalik sellega nende eluea jooksul hoida ära kümneid surmaga lõppevaid vähijuhtumeid. Teaduspõhise otsuse kasulikku mõju ähvardavad aga ühismeedias kriitikameeleta jagatavad postitused.